Geoblog.pl    Lofociarze    Podróże    Mexico    Mazunte, Zipolite, Puerto Angel

Mazunte, Zipolite, Puerto Angel

Meksyk
Meksyk, Puerto Ángel

Witajcie!
Przez ostatnie dwa dni podrozujemy wzdluz poludniowej czesci regionu Oaxaca, a dokladnie przez malenkie miejscowosci rybackie Mazunte, Zipolite oraz Puerto Angel. Mazunte slynie z centrum ochrony zolwi, ktore zostalo uruchomione w 1994r ,aby chronic zagrozone gatunki, ktore sie rozmnazaja na lokalnych plazach. Do 1994r ta mala spolecznosc w calosci utrzymywala sie z polowan oraz zbioru zolwich jaj, ktore podobno sa doskonalym afrodyzjakiem. Obecnie lokalne portfele napelniaja biale twarze poszukujace spokoju nad Pacyfikiem. Zipolite to mekka hippisow oraz ludzi zyjacych bardzo intensywnie w przeszlosci. Jest tutaj rowniez jedyna w Meksyku plaza nudystow, uczeszczana glownie przez turystow. Spedzilismy tu wczesnie rano tylko 2 godz na sniadaniu, aby zdazyc przed pierwszymi golasami :) Obecnie jestesmy w Puerto Angel, malej wiosce rybackiej. Jest to kolejne po Puerto Escondido miejsce gdzie fale nie sa az tak niebezpieczne, wiec jutro rano wybieramy sie na maraton snorklignu :) 4 piekne plaze juz na nas czekaja! Peace & love :)

Malgosia
Malgosia - 2008-12-01 22:41
Hej Agata i Erwin! Bardzo fajnie, ze opisujecie Wasze wakacje - troche nie moglas sie juz doczekac meksykanskich relacji... Szcegolnie podobaja mi sie zdjecia plaz etc. slonecznych miejsc. Korzystajcie ile sie da i poprosze o troche promieni slonecznych takze dla mnie! Udanych wakacji i samych dobrych wrazen!

Purzyk
Purzyk - 2008-12-02 19:51
Czesc kochani! Ale Wam zazdroszcze:-) Tu ciemno i zimno (na ogol, dzis bylo akurat slonce), chetnie bym poskakala z falami. Spiesze doniesc, ze Agata wygrala Taniec z Gwiazdami! Tanczyla tak, ze dech zapieralo. Wygrala piekne srebrne porshe, nie bedzie sie nim jednak mozna przejechac- oddaje je na cele charytatywne:-) Fajnie, ze piszecie tego bloga, mozna sobie przynajmniej pomarzyc... Pozdrawiam Was serdecznie, buziaki i usciski:-)

T&R
T&R - 2008-12-05 18:34
Hallo ! zagladamy prawie codziennie i wyczekujemy na nowe relacje. Jutro Mikolaj wiec zyczymy sobie opisu i zdjec. Trzymajcie sie i uwazajcie na siebie. Calusy od wszystkich.